1 Kasım 2016 Salı

Gazbeton Ürün Çeşitleri 4/4: Isı Yalıtım Levhaları



                 Isı Yalıtım Levhaları

“Gazbeton Isı Yalıtım Levhası” Türkiye Gazbeton Üreticiler Birliği’ne üye kuruluşlar tarafından tamamen “inovatif” bir ürün olarak üretilmiş ve Ulusal Teknik Onay (UTO) belgeleri alınmıştır. 

Bu ürünün üretilmesi yapı malzemeleri sektöründe bir devrim niteliğinde kabul edilmektedir.

Isıl iletkenlik değeri 0,05 W/mK olan Gazbeton Isı Yalıtım Levhası, mineral esaslı masif ve hiç yanmaz bir ısı yalıtım malzemesidir.




Isı yalıtım levhaları bina dış cephelerinin ısı yalıtımında, binaların içeriden ısı yalıtımında, bodrum kat ve otopark tavanlarının ısı yalıtımında kullanılmaktadır.

Isı Yalıtım Levhası


Isı Yalıtım Levhasının Özellikleri;

  • Yüksek ısı yalıtımı sağlar λh = 0,05 W/mK
  • Isıl performansı zamanla değişmez
  • A1 sınıfı “hiç yanmaz” bir malzemedir
  • Ses yalıtımı, eşdeğer yalıtım malzemelerinden üstündür
  • Masif bir malzemedir
  • Difüzyon yapabilme özelliğine sahiptir (μ=3)
  • Kolay işlenir
  • Hızlı uygulanır
  • Geri kazanılabilir ve çevre dostudur.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder